Kwetsbaarheid, storing, bug of probleem melden

Is je iets opgevallen aan het hotel of de website dat anders werkt dan verwacht? Kom je een foutmelding tegen? Heb je vragen over je Sunnieday-account? Laat het ons weten en stuur dan een bericht naar de Helpdesk!

Zorg dat je een geldig e-mailadres gebruikt. Bij incidenten met Bel-Credits en/of meubels en betaalde content stellen we vaak een passende vergoeding beschikbaar. Je krijgt namelijk altijd een bericht van ons over je melding.

Zorg dat je onderwerp past bij je probleem. Wees ook zo specifiek mogelijk, zo kunnen we je sneller helpen. (bijvoorbeeld "Problemen met Rode Vuurdraak", "Registeren geeft foutmelding" )

Vermeld bij een storing, kwetsbaarheid, bug of probleem altijd onderstaande gegevens (Indien van toepassing):
  • De genomen stappen toen je de bug, storing en/of probleem tegenkwam (inclusief url/link indien mogelijk).
  • Wat er gebeurde
  • Wat er moest gebeuren
  • Internetbrowser en besturingssysteem
  • Meubel naam en beschrijving